مناجات . . .

             "به نام خداوند بزرگ"

 

 

الهی ... دلی ده که شوق طاعت افزون کند و توفیق طاعتی ده که به

 

 بهشت رهنمون کند.

 

الهی ... نفسی ده که حلقه ی بندگی تو گوش کند و جانی ده که زهر

 

حکمت تو نوش کند.

 

الهی ... دانایی ده که در راه نیفتم و بینایی ده که در چاه نیفتم .

 

الهی ... در سر آب دارم ، در دل آتش ، در باطن ناز دارم ، در دریایی

 

نشستم که آن را کران نیست ، به جان من دردیست که آن را درمان نیست

 

، دیده ی من بر چیزی آید که وصف آن به زبان نیست .

 

الهی ... ای کریمی که بخشنده ی عطایی و ای حکیمی که پوشنده ی

 

خطایی و ای احدی که در ذات و صفات بی همتایی و ای خالقی که

 

 راهنمایی و ای قادری که خدایی را سزایی ، به ذات لایزال خود و به

 

صفات با کمال خود و به عزت و جلال خود و به عظمت جمال خود ،

 

که جان مارا صفای خود ده ، دل مارا هوای خود ده ، چشم ما را ضیای

 

 خود ده و مارا آن ده که آن به .

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ب.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام . . .

.
.

ای توبه ام شکسته ، از تو کجا گریزم


ای در دلم نشسته ، از تو کجا گریزم


ای نور هر دو دیده ، بی تو چگونه بینم


وی گردم ببسته ، از تو کجا گریزم


ای شش جهت ز نورت ، چون آیینه است شش رو


ای روی تو خجسته ، از تو کجا گریزم


دل بود از تو خسته ، جان بود از تو رسته


جان نیز گشت خسته ، از تو کجا گریزم


گر بندم این بطر را ، ور بگسلم نظررا


از دل نئی گسسته ، از تو کجا گریزم . . .

.
.

انگار دل خدا بیشتر تنگه تا دل من . . .

.
.

خیلی قشنگ بود آتنا جان . . .

ممنون . . .

شاد باشی و سلامت . . .

یا حق . . .

سلام مینا جان ...

ممنون مینا ...

هم از اینکه اومدی ...

هم از شعر بسیار زیبات ...

واقعا قشنگ بود !

آره ! دل خدا هم تنگ می شه ...

من اینو خیلی حس کردم ...

کاش ما بیشتر می فهمیدیم ...

تو هم شاد باشی ...

یا حق ...

بهاره پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی زیبا بود .
خوش باشی

سلام بهاره ی نازنینم ...

خواهش می کنم ...

قابل تورو نداشت ...

خوش اومدی ...

شاد باشی ...

هنگامه جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام آتناجان
چه خوب شد که آپ کردی
من این دعا رو خیلی دوست دارم
ممنون که با این پست تونو دوباره یادآوری کردی
فعلا....

سلام هنگامه جان ...

آره ! خیلی وقت بود که اینورا نیومده بودم ...

خیلی قشنگه !

خواهش می کنم ...

این دعا خیلی به آدم آرامش می ده ...

آدم یاد دوران دبیرستان می افته ...

خوش اومدی ...

فامیل دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام امیدوارم خوب باشی وامتحانات رابخوبی داده باشی خلاصه من هم بعدازخلاص شدن ازامتحانات وقت کردم به وبلاگت سربزنم مناجات بسیارخوب و زیبایی بودو این وقت شب بسیار لذت بردم به خانواده سلام برسان

به به ... !

سلام ...

چقدر با دیدن نامت خوشحال می شم ...

چه خوب که همه مون از این امتحانا حداقل به مدت ۳ ۴ ماه خلاص شدیم ...

ممنون از لطفت ...

خوشحالم که لذت بردی ...

سلامت باشی ...

شما هم سلام برسون ...

شاد باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد