الهی ...

" به نام خداوند مهربان "

 

 

الهی ...

 

چه بی مضایغه می بخشی ...

 

و من چه حسابگرانه به تسبیح تو مشغولم ...

 

.

.

.

 

تنها آهی از من ...

 

و ...

 

نگاهی از تو ...

 

کفایت می کند ...

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://silveraster.blogsky.com

.
.
.

الهی و ربی من لی غیرک . . .

.
.
.

مرسی آتنا جان . . .

شاد باشی و سلامت.

بالاخره اومدم برای جواب کامنتها ...

تار عنکبوت بستن بیچاره ها ...

سلام مینای گلم ...

خواهش می کنم ...

تو هم همچنین ...

مینا سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ

آتنا بذار یه آیه بگم که کلی باهاش کیف کنی و جون بگیری...

و اذا سالک عبادی عنی... فانی قریب... اجیب دعوه الداع اذا دعان...

خیلی دوستش دارم آتنا...

محشره...

خیلی بهم خوش میگذره وقتی بهش فکر می کنم...

امیدوارم به تو هم نیز خوش بگذره مهنبونم...

خوش بگذره...

خوش گذشت...

شادزی !!!!

به به !

کلی کیف کردم خدایی ... !

برای منم خوب بود ...

و ...

خوش گذشت ...

شاد باشی ...

mona چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود
به من سر بزنید
ممنونم
موفق و شاداب باشید

سلام ...

ممنون ...

حتما ...

شما هم به همچنین ...

لاوین چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ

چه بی مضایغه می بخشی ........

ومن چه حسابگرانه به تسبیح تو مشغولم ...

ممنون ازت الهام جان که به اینجا میای ...

نگین شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ

فوق العاده بود عزیزمممممممممممممممممممممم

خواهش می کنم نگینم ...

آزاد، چون پرنده یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

این روزها، با حضورت،
دلگرمم خواهی کرد ...
پس، منتظرم.

هدیه ای ناقابل هم دارم.
التماس دعا ...

یا ابالفضل العباس،
یا حسین

.
.
.
یا حسین ...
.
.
.

بهاره یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام اتنای خوبم. خیلی زیبا نوشتی.
موفق باشی

سلام بهاره جان ...

ممنون ...

قابلی نداشت ...

یه کلام از برنامه ی آفتاب شرقی بود ...

تو هم موفق باشی ...

یا حق ...

آزاد، چون پرنده دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام، یه دنیا ممنونم.
از اینکه منت گذاشتید و تشریف آوردید.

التماس دعا دارم.
الیاد

سلام ...

خواهش می کنم ...

محتاجیم به دعا ...

عسل دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.tanahi68.blogsky.com

پروردگارا :

دست نیاز به سوی درگه پر عظمت تو بلند می کنیم.

و چشمان خسته مان را که از طوفان شن زارها و تب زده زندگی می سوزند

بسوی آسمان جاودانه تو می گشاییم تا در زیر باران رحمت تو ، شستشو شود.

خداوندا! پنجره غبارگرفته قلب هایمان را بسوی نسیم خوش عطر باران زده باغ مصفای تو می گشایم تا هوای تازه کنیم.

ای مونس شب های تیره و تار و ای همدم روزهای تنهایی و بیقراری! چه دانیم که از تو پنهان باشد و چه گویم که آواهای ما از حجاب آسمانها نگذرد و به گوش خلوت نشینان سرای ملکوتی نرسد.

خداوندا! بدین خوشیم که تو با ما باشی و بدین خوش دلیم که با تو از هر یاوری بی نیاز خواهیم بود.

خداوندا! اگر به روزهای درماندگی یادت ندانیم ، یاد کدام کس باشیم.

خداوندا! به تو ایمان داریم و تو گفتی در پس هر زمستانی هست بهاری زیبا و دلگشا

پس در انتظار بهار هستیم که پس از زمستان زندگی ، به آن نیاز داریم تا شیرینی روزگارمان را حس کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد